Saturday, July 5, 2008

cerita pelik..-- bacalah..=)



Cerita 1Suami : Kenapa Sayang menangis?


Isteri: Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..


Suami : Buku apa?Isteri: Buku bank abanglah..




Cerita 2


Ada la seorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. Seorang budak pun membuka pintu.




Budak : Derma ape bang?


Lelaki : Derma untuk rumah orang-orang tua. Adik ada apa-apa untuk didermakan?


Budak : Nanti jap saya ambilkan atuk saya.


Lelaki : ?????




Cerita 3


Tunang Farid, Siti menelefonnya untuk memutuskanpertunangan mereka.


Farid : Mengapa?

Siti : Saya dah bosan ngan awak. Saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.

Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.

Siti : Erkkkkkk........ Benci .........


Cerita 4


3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik.

Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti.

Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!


Cerita 5


Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan kebetulan pada jalan pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang, lalu ditumpangkan kawanya itu.Dalam perjalanan kawannya merasakan Tok Batin hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,


Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.

Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.

Kawan Tok Batin : ????????


Cerita 6


Seorang posmen yang datang menghantar surat ..

Posmen: "Assalamualaikum"

En. Sameon: "Walaikumsalam"

Posmen: "Ni rumah encik Sameon ye?

En. Sameon: "Ya saya"

Posmen: "Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni"

En. Sameon: "Buat susah aje encik nie! Apasal tak pos aje?!!"

Posmen: "Betul jugak yer!???"